Ulusal Kalkınma ve Toplumsal Barış Hareketi Konseyi
10.Projesi
''MARKABANK''
Kurmuş olduğumuz 114 Ülkedeki Ticari Platform olarak şu ana kadar dünya'nın en önemli markaları ve bankaları ciddi limitlerle destek vermek için bizlere ciddi tekliflerle ortak çalışma alanlarının açılmasını talep ettiler.
Kurum olarak Tüm Çözüm ortaklarımızla birlikte gelişmekte ve büyümekte olan firmalara destek amaçlı bu model Geliştirilmiştir.
1.) NBBTC Platformu, Firmalarla MARKA ORTAKLIĞI anlaşması yapacaktır.. Böylece hem firmalarımızın finansal destek modeli oluşacak hem de ortaklık yerine sadece Markaya ortak olarak ticari risklerini azaltacaktır.
2.) Firmalarla yapılacak anlaşmalardan evvel, istihbarat ,istatistik ve Şirket değerlendirmeleri firmamız tarafından önce bu firmaya ve markasına DEĞER tesbiti yapılacak.
3.) Daha sonra var olan değerinin %51'lik kısmı satın alınacaktır.
Bu satın alma sadece marka satışını öngörecektir.
4.) Şirket değerlemesi; büyümek isteyen şirketlerin sermaye ihtiyacı zamanı ya da yatırımcıların bir şirkete yatırım yapmak istedikleri zamanlarda gerekli olan verilerinden oluşacak ve yine kurum Değerlendirme firmamızca yapılacak ve her yıl yenilenecektir.
5.) Halka açık olan şirketlerin aksine, halka açık olmayan şirketlerde şirket değerini belirlemek daha zordur. Buna ek olarak, halka açık olmayan şirketlerde pek çok çeşit modelleme ve tahmin kullanılması gerekmektedir. Bu MODEL ile tüm Firmalara Finansal Yatırım yapılması sağlanacaktır.
6.) MARKABANK Borsamız ayrıca açılacak ve sürekli bu borsaya yapılacak işlemlerle değer kazanması sağlanacaktır.
7.) Bu amaçla anlaşma yapılan tüm Marka sahibi firmaların 114 ülkede şubeleri açılacak ve 160 bin Süpervizor tarafından tanıtımları yapılacak ve gerekirse bu Franchising ler oluşturulacaktır.
8.) Bu 114 Ülkede tanıtımlar yapılıp şubeler açıldıktan sonra bu firmalarımıza kısa vadede Dünya'da bilinirlik ve tanınırlık artacak böylece değeri hızlı bir şekilde katlanacaktır.
9.) Dünya'da, ülke içerisinde, piyasada, pazarda, sektörde, rakiplerde ve benzeri gibi pek çok konuda her zaman pek çok değişiklik yaşanmaktadır. Şirket, gelişmelerden bağımsız olamayacağı ve bir bütünün parçası olduğu için şirket değeri yalnızca şirketin kendi bünyesinde meydana gelen gelişmelerden değil, diğer faktörler doğrultusunda meydana gelen tüm değişimlerden de etkilenmektedir. Bu nedenle, yapılan şirket değerleme işleminde bu etkenlerin tamamı göz önünde bulundurularak işlem yapılması sağlanacaktır.
10.) Her şirketin kendine ait bir karakteri vardır. Aynı sektörde, tamamen aynı faaliyetleri gerçekleştiren firmaların bile birbirlerinden farklı karakterleri vardır. İki firma, asla aynı yapıya sahip olamayacağı için her firma farklı şekillerde incelenmelidir. Ek olarak, firmaların karakteri ortaya çıkarılarak değerleme yapılması gerekmektedir.
11.) Marka Değerini şu kriterlerle tespitini sağlayacağız.
* Tasfiye Değeri Yöntemi
* Yeniden Yapma Değeri Yöntemi
* İşleyen Teşebbüs Değeri Yöntemi
* İndirgenmiş Nakit Akımları (Bugün ki Net Değer Yöntemi)
* Nakit Akımların Muhasebe Hesap Kalemleri ile Bulunması
* Emsal Değeri Yöntemi
* Net Aktif Değer Yöntemi
* Piyasa Değeri – Defter Değeri Yöntemi
* Ekspertiz Değeri Yöntemi
* Amortize Edilmiş Yenileme Değeri Yöntemi
* Temettü Verimi Yöntemi
* Piyasa Kapitalizasyon Değeri Yöntemi
* Defter Değeri Yöntemi
* Arbitraf Fiyatlama Modeli
* Fiyat / Kazanç Oranı Yöntemi
* Fiyat / Nakit Akım Oranı Yöntemi
12.) Şirket değeri hesaplanır iken teknik analiz ve temel analiz olmak üzere iki analiz yapılarak, değeri belirlenecek şirketin gerçek değeri ortaya çıkarılır. Bu işlem gerçekleştirilir iken şirketin cari durumu ile gelecekteki ekonomik şartlar da göz önünde bulundurulur.
13.) Şirket değerleme raporu, şirketin el değiştirme değerini tespit etmek, nasıl para kazandığını, nasıl işlediğini ve benzeri gibi faktörleri göz önünde bulundurarak faaliyetler gerçekleştirmesini sağlar. Şirket değerini artırmak için gerekli olan parametreler bu rapor ile tespit edilerek değer artırma faaliyetleri uygulanabilir. Şirket değerleme işlemi sonrası şirket değerleme raporu hazırlanarak analizler gerçekleştirilir.
14.) Bütün bu parametreleri kullandıktan sonra örneğin 1 milyon Euro fiyat biçilen değerdeki Markanın %51 ne karşılık 500K ödeme yapılacak ama marka bu olağanüstü genişlikte ve sürekli desteklenen verilerle kısa zamanda katlanarak büyüyecektir.
15.) Daha sonra firmalar işletme sermayesi ya da proje finansmanı ihtiyaç duyduklarında herhangi bir bankaya gerek kalmadan bu marka değerini ASSET olarak bizim platformda ya da bizimle çalışan bankalarda bloke etmek suretiyle SIFIR Faizle Kredi kullanabilecektir.
16.) Ayrıca Tüm Markalar bizim Sigorta departmanımız tarafından sigortalanacak ve otomatik olarak bir Bank ASSET haline gelebilecektir. Firmalar bu esnada Sıfır Faizli krediyi kullanırken tek ödeyecekleri ücret sigorta ücreti olacak ve bu rakam %0.5 i aşmayacaktır.
17.) Marka değerini satan firmaların kesinlikle iç yönetimine karışmayacağız tamamen serbest olacaklar ve ortaklığımız sadece marka kısmında kısıtlı olacaktır.
18.) Markabank tarafından yapılan tüm tanıtım reklam FC veya şube gibi girişimlerinde masrafa tabi olmayacak ve MarkaBank kurumumuz tarafından işletme gideri olarak sayılacaktır.
19.) Marka değerini artırmaya ve katlanmaya başladıktan sonra Firmalarımız onayımız olmadan 2.taraflara bu hisselerini satın alma şanslarına sahip olmayacaklardır ve ihtiyaç duyulduğunda kurumumuz geri kalan hisseleri o günkü kur üzerinden satın alacaktır.
Saygılarımla
Dr.N.B
Yorum Yazın