Dijital bir çağda yaşıyoruz. Yaşadığımız zaman, hayatımızı kurtaracak bir çok işlemi internet üzerinden yapabilmemizi sağlıyor. Bu durum hem hayatımızı kolaylaştırıyor hem de işlemlerimizi normalden daha hızlı yapılmasına destek oluyor.
Yeni abonelikişlemleri, yeni bir ev ya da ofise taşınırken ihtiyaç duyduğumuz işlemlerdir. Yeni bir yere taşıdığımızda yeni abonelik açtırmamız gerektiği için onca işimiz arasında vakit kaybetmemeliyiz. Bu yüzden Enerjisa yeni abonelik işlemlerinin internet üzerinden yapılmasını sağlıyor. İnternet sitesinde bulunan evim için, işyerim için ve telefon için abonelik adımlarından gerekli olanı seçmemiz gerekiyor.
Evim için abonelik adımı, öncelikle kullanıcı yeni bir eve taşınırken Enerjisa abonesi ise gerekli olan belgeler için bilgilendiriliyor. Eski ve yeni evin tesisat veya sayaç numarası gerekli olan ilk belgedir. Daha sonra yeni eve ait DASK poliçe numarası, tapu ya da kira kontratı ev sahibinin kimlik numarası, nüfus cüzdanı, güvence bedeli ve varsa IBAN numarasının götürülmesi gerekiyor. Belgelerin tamamına web sayfasından rahatlıkla ulaşılabiliyor. Ayrıca sıra beklemeden işlem yapmak için de müşteri hizmetlerinden ya da internet sayfasından randevu alınabiliyor. Ancak randevu almadan önce bilinmesi gereken bir detay da, yeni taşınılacak yerde mevcut bir abonelik bulunup bulunmadığıdır. Sayfada her bölüm için farklı belgeler yer almakla birlikte eğer yeni bir binaya taşınılıyorsa bu belgelere ek yapılıyor. Kullanıcı isterse eski evin elektriğinin kapanmasını, iki hafta sonraya isteyebilir.
Ayrıca Enerjisa müşterilerini elektrikleri açıldığında kısa mesaj ile bilgilendirir. İşyerleri için de başlangıçta durum aynıdır. Ancak istenilen belgeler farklılık gösteriyor. Sayfada ticarethaneler için yeni abonelik, abonelik alt gruplarına göre ek belgeler, Enerjisa tarafından verilecek belgeler yazılı olarak bulunuyor. Kullanıcı kolay bir şekilde sayfadan bilgilenebilir. Telefon abonelikleri için istenilen belgeler çok daha azdır. Mesken ve ticarethane için Enerjisa tarafından ayrı ayrı belgeler isteniyor. Tüm işlemler internetten randevu aldıktan sonra çok kolay ve hızlı bir şekilde yapılabiliyor.
Enerjisa kullanıcılarına onlarca kolaylık sağlamaktan geri durmuyor. Sunduğu kolaylıklar ile onların zamanına ne kadar değer verdiğini gösteriyor.
Yorum Yazın