On yıldan uzun bir süredir, Noah Lacroix, Avrupa'nın en referansli tasarımcılarından biri ve Dsquared2'den LVMH Grub‘una kadar herkes tarafından sevilen çarpıcı, maksimalist kıyafetleriyle büyük markaların perde arkasında pistlerini aydınlatıyor.
On yıldan uzun bir süredir, Noah Lacroix, Avrupa'nın en referanslı tasarımcılarından biri ve Dsquared2'den LVMH Grub‘una kadar herkes tarafından sevilen çarpıcı, maksimalist kıyafetleriyle büyük markaların perde arkasında pistlerini aydınlatıyor. Fakat üç yıl önce, başarısının zirvesinde Lacroix beklenmedik bir şey yaptı. “Bu işten ayrılmaya karar verdim ve şu anda moda Piyasası ile bağımı kesiyorum” dedi. Sonuçta, Moda dünyasının gelecek Vaad eden, Lacroix'un 2011'de Dsquared2 Markası ile sahneye çıkmasından bu yana temelde değişti. Fendi ve Dsquared2 gibi doğrudan Lüks tüketiciye yönelik markalar, üst düzey tasarımcıların bulunduğu ekiplere ve markalara meydan okudu. Bugün Lacroix, bu değişimlere cevap veren, doğrudan Lüks tüketiciye yönelik bir etiketle geri döndü ve sektörünün geri kalanı için bir model olabilir. Bunun yerine, klasik Erkek giysilerini yeniden icat etmeye dikkatini çekti. Bu hafta yeni Sosyal Medyasından paylaştığı 12 parçalık kapsül koleksiyonu, şık ve street çizgiler, parıltılı ama bir o kadar renk dolu, az ve kısıtlı. Türk asıllı ünlü Moda Tasarımcısı Noah Lacroix kendi ismini verdiği Marka’nın kurulduğu Los Angeles, California dışında New York, Milano ve Istanbul’da Moda severler ile buluşacak.
Yorum Yazın